Nå nya målgrupper med skulle
vilja
 bli
 din viktigaste partner.

Är du marknadschef eller på annat sätt ansvarig för bolagets marknadsföring? Vi är intresserade av att inleda nya samarbeten med dig som vill utveckla din affärsverksamhet med hjälp av digital marknadsföring. Ring oss på 010-33 00 050 eller skicka ett mejl på case@noga.se och berätta om dina önskemål, din verksamhet och dina affärsmål, så tar vi gärna en diskussion. Välkommen att höra av dig!

KONTAKTA OSS
Du når oss alltid på mejl@noga.se
 och vardagar mellan 8-17 når du oss även på telefon 010 – 33 00 050.

BESÖK OSS
Vi tar normalt emot bokade besök på vårt huvudkontor på Bataljonsgatan 8 i Jönköping. Just nu är vi lite restriktiva med fysiska möten och träffas hellre via webbmöten. Kontakta oss så diskuterar vi vidare.

PERSONUPPGIFTER
När du kontaktar oss behöver vi behandla dina personuppgifter. Och genom att kontakta oss samtycker du till att vi behandlar dina personuppgifter. I vår integritetsspolicy kan du läsa om hur behandlingen går till.

ANSÖKAN OM ARBETE & PRAKTIK

Har du frågor gällande arbete eller praktikplats? Vi söker ständigt efter fler talanger som kan förstärka vårt team av strateger och under både vår och höst erbjuder vi möjlighet till praktik för högskole- och yrkesstuderande.

För att din ansökan om arbete eller praktik ska behandlas behöver den vara skriven på svenska och innehålla namn, ålder, kontaktuppgifter, CV och ett kort personligt brev där du beskriver dig själv och förklarar hur just du kan bidra till att göra Noga lite vassare.

För att söka arbete mejlar du oss på jobb@noga.se. Söker du praktik så skickar du ett mejl på praktik@noga.se.
Undvik att skicka onödiga personuppgifter som personnummer.

Bataljonsgatan 8
553 05 Jönköping

Nå nyckelpersoner med Linkedin Ads.

En del menar att man nått framgång med sin marknadsföring när man lyckats kommunicera sitt budskap till en intresserad målgrupp. Men egentligen är det minst lika viktigt att dialogen sker med en person som faktiskt har befogenhet att göra affär med dig. Så, hur säkerställer vi egentligen att vi pratar med rätt person?
prata direkt med yrkespersonen
På Linkedin har du möjlighet att prata direkt med yrkespersonen. Det ger dig kontroll över att dialogen sker med rätt person, på rätt företag. Utöver möjligheten att bygga målgrupper baserade på intresse och preferenser, kan du bland annat även välja företag, bransch, kompetens och arbetstitel. Användarprofilen på Linkedin är oftast baserad på en persons arbetsroll och arbetstitel, till skillnad från till exempel Facebook, där användarprofilen snarare speglar privatpersonen bakom. Det innebär att kommunikation på Linkedin med fördel kan ske med personen, utifrån sin arbetsroll. Det ökar effektiviteten i marknadsföringen eftersom yrkespersonen ofta har ett större intresse av en affärsdiskussion.
När företagsaffärer är målet
Eftersom många använder Linkedin i sin arbetsroll gör det plattformen extra attraktiv, när ditt mål är att göra affärer med andra företag. Linkedin är uppbyggd runt att skapa affärsnätverk – vilket gör plattformen mycket väl lämpad för marknadsföring och försäljning till andra företag. Vill du sälja din produkt eller tjänst till andra företag, är Linkedin-annonsering ett mycket bra val.
skaffa leads & bygg varumärke
Linkedin ger oss goda möjligheter att skapa mer exakta målgrupper. Där finns även flera typer av annonser som passar för olika budskap och mål. För att bygga varumärke finns exempelvis flera olika annonstyper, som visas i flödet för Linkedins användare. När målet med kampanjen är att skaffa affärs-leads eller när det handlar om att sälja din produkt eller tjänst, så väljer vi med fördel annonstyper som kommunicerar genom privata meddelanden – direkt med personerna i din målgrupp.
Rekrytera med Linkedin
Som världens största CV-databas är Linkedin en perfekt kanal för rekrytering. Här finns speciell funktionalitet för rekrytering, anpassad just för att hitta relevanta kandidater och diskret inleda dialog med dem. Genom att kombinera en attraktiv tjänstebeskrivning med ett mycket noggrant målgruppsurval når vi potentiella, framtida medarbetare till dig.
SKAPA AFFÄRSNYTTA MED LINKEDIN
Om du vill göra affärer med andra företag eller letar efter fler medarbetare, så är en strategi för marknadsföring på Linkedin första steget. Med utgångspunkt i en analys av nuvarande närvaro på Linkedin, affärsmål, målgrupper och konkurrenter kan vi hjälpa dig ta fram en strategi för fler affärer. Hör av dig om du vill prata mer om affärsnyttan med Linkedin!
KONTAKTA OSS Direkt!