CASE / MYRESJÖHUS
Digital LEADS-strategi för Myresjöhus
OBOS Sverige AB är en av Sveriges ledande huskoncerner, med drygt 900 medarbetare och över 150 000 sålda bostäder sedan starten 1927. I OBOS Sverige AB ingår bolagen Myresjöhus AB, SmålandsVillan AB, OBOS Bostad AB, och OBOS Mark AB. Vi på NOGA är sedan 2012 Myresjöhus och SmålandsVillans strategiska partner inom digital marknadsföring. Med kundresan i fokus jobbar vi tillsammans med digitala insatser i syfte att uppnå kundens affärsmål.
CASE / MYRESJÖHUS
Digital LEADS-strategi för Myresjöhus
OBOS Sverige AB är en av Sveriges ledande huskoncerner, med drygt 900 medarbetare och över 150 000 sålda bostäder sedan starten 1927. I OBOS Sverige AB ingår bolagen Myresjöhus AB, SmålandsVillan AB, OBOS Bostad AB, och OBOS Mark AB. Vi på NOGA är sedan 2012 Myresjöhus och SmålandsVillans strategiska partner inom digital marknadsföring. Med kundresan i fokus jobbar vi tillsammans med digitala insatser i syfte att uppnå kundens affärsmål.
Digitala insatser för relevanta mottagare.
Varumärkesbyggande insatser för relevanta mottagare med kundresan som utgångspunkt. Programmatic, Google AdWords, SEO och Facebook är några av de kanaler vi använder oss av. Att nå relevanta hus- och tomtköpare i precis rätt läge är mycket viktigt. Kvalitativ trafik når vi genom riktad annonsering och insatser för organisk trafik. För att ett “lead” ska anses vara intressant jobbar vi med processer för att säkerställa hög kvalité innan den potentiella kunden kommer i kontakt med en hus-specialist. Vi på NOGA arbetar alltid med tydliga affärsmål med våra klienter. Det innebär bland annat att vår strategi planeras och synkas med befintlig marknadsplan för maximal effekt.
Digitala insatser för relevanta mottagare.
Varumärkesbyggande insatser för relevanta mottagare med kundresan som utgångspunkt. Programmatic, Google AdWords, SEO och Facebook är några av de kanaler vi använder oss av. Att nå relevanta hus- och tomtköpare i precis rätt läge är mycket viktigt. Kvalitativ trafik når vi genom riktad annonsering och insatser för organisk trafik. För att ett “lead” ska anses vara intressant jobbar vi med processer för att säkerställa hög kvalité innan den potentiella kunden kommer i kontakt med en hus-specialist. Vi på NOGA arbetar alltid med tydliga affärsmål med våra klienter. Det innebär bland annat att vår strategi planeras och synkas med befintlig marknadsplan för maximal effekt.