Nå nya målgrupper med skulle
vilja
 bli
 din viktigaste partner.

Är du marknadschef eller på annat sätt ansvarig för bolagets marknadsföring? Vi är intresserade av att inleda nya samarbeten med dig som vill utveckla din affärsverksamhet med hjälp av digital marknadsföring. Ring oss på 010-33 00 050 eller skicka ett mejl på case@noga.se och berätta om dina önskemål, din verksamhet och dina affärsmål, så tar vi gärna en diskussion. Välkommen att höra av dig!

KONTAKTA OSS
Du når oss alltid på mejl@noga.se
 och vardagar mellan 8-17 når du oss även på telefon 010 – 33 00 050.

BESÖK OSS
Vi tar normalt emot bokade besök på vårt huvudkontor på Bataljonsgatan 8 i Jönköping. Just nu är vi lite restriktiva med fysiska möten och träffas hellre via webbmöten. Kontakta oss så diskuterar vi vidare.

PERSONUPPGIFTER
När du kontaktar oss behöver vi behandla dina personuppgifter. Och genom att kontakta oss samtycker du till att vi behandlar dina personuppgifter. I vår integritetsspolicy kan du läsa om hur behandlingen går till.

ANSÖKAN OM ARBETE & PRAKTIK

Har du frågor gällande arbete eller praktikplats? Vi söker ständigt efter fler talanger som kan förstärka vårt team av strateger och under både vår och höst erbjuder vi möjlighet till praktik för högskole- och yrkesstuderande.

För att din ansökan om arbete eller praktik ska behandlas behöver den vara skriven på svenska och innehålla namn, ålder, kontaktuppgifter, CV och ett kort personligt brev där du beskriver dig själv och förklarar hur just du kan bidra till att göra Noga lite vassare.

För att söka arbete mejlar du oss på jobb@noga.se. Söker du praktik så skickar du ett mejl på praktik@noga.se.
Undvik att skicka onödiga personuppgifter som personnummer.

Bataljonsgatan 8
553 05 Jönköping

Nå nya kunder med Facebook-annonser.

Med Facebook Ads får du möjlighet att använda en riktigt kraftfull annonsplattform. Få annonskanaler ger dig som annonsör så stora möjligheter att hitta och nå precis rätt målgrupper. Med hjälp av Facebooks egna spårningskod, Facebook-pixeln, kan du nå personer som besökt din webbplats, handlat av dig men även de som påbörjat ett köp – men inte slutfört.
träffsäkert MÅLGRUPPSURVAL
Den information om bland annat bostadsort, intresse, arbetsplats, användarbeteende etc som Facebook har om sina användare, ger en unik möjlighet att skapa mycket exakta målgruppsurval – Targeted Audiences. Här lönar det sig att lägga ner lite extra tid och energi, för när vi hittar rätt målgrupper når vi direkt in till de personer som verkligen har  intresse av det du erbjuder. Och när vi bara pratar med rätt målgrupper blir Facebook en ekonomiskt mycket effektiv kanal.
stäng affären med REMARKETING & ABANDONED CART
Genom Facebook remarketing kan du visa annonser för människor som på ett eller annat sätt interagerat med dig på Facebook eller Instagram. De kan ha gillat en bild, delat en status eller kanske taggat en kompis i kommentarerna. Du kan även använda Facebook remarketing till att bygga en abandoned cart-kampanj, för att nå de som lämnat din varukorg utan att slutföra sitt köp. De här kampanjtyperna blir ofta snabbt lönsamma.
hitta nya kunder med LOOkaLIKE-målgrupper
Med Facebook lookalike-målgrupper jämförs dina nuvarande kunder – på mer än 2000 punkter – med alla andra Facebook-användare. Det resulterar i en målgrupp som liknar de som brukar köpa dina varor eller tjänster. De som till exempel har samma intressen, köpvanor och livsstil. Eftersom du riktar dig till en högst intresserad målgrupp, uppfattas du som annonsör – än mer relevant.
SÄTT UPP MÅL OCH FÖLJ UPP RESULTAT
Många undersökningar som gjorts i branschen avslöjar att majoriteten av Facebooks användare helst inte klickar på annonser. Det innebär att de annonsörer som tror sig ha lyckats med sina kampanjer genom att ha fått ”annonsklick”, i själva verket kanske inte alls lyckats skapa så många affärer som man först trott. De som däremot lyckats skapa mätbart engagemang och interaktivitet med sina kampanjer visar desto större framgång. För att lyckas med det behövs tydliga affärsmål och kunskap att mäta effekten av marknadsföringen, genom flera steg. Med en bra kundresestrategi för Facebook Ads kan man successivt öka sin omsättning och lönsamhet.
vi SKAPAr AFFÄRSNYTTA
Det finns alltså mycket goda möjligheter att hitta nya kunder med hjälp av Facebook. Vi på Strategibyrån Noga har lång erfarenhet av att arbeta med olika strategier för olika typer av företag. Vi har sedan 2009 hjälpt många bolag att hitta nya kunder och förbättra lönsamheten. Vill du veta hur vi tillsammans med dig kan skapa affärsnytta genom strategisk annonsering på Facebook? Varmt välkommen att höra av dig för ett första möte!
KONTAKTA OSS Direkt!